ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Dissapointed ;
Thursday 19 September 2013 • 07:14 • 0 comments

Assalamualaikum Earthlings



On behalf my yellow sisters, saya minta maaf kalau kesilapan yang terjadi tu sangat merimaskan hati dan perasaan awak. Tapi awak sepatutnya lebih menghormati perasaan orang lain. Kami juga manusia. Ayat awak tu terlalu pedas untuk diterima seorang manusia normal. Kami cuma nak awak tau yang tak semua perkara berlaku dan berjalan seperti mana yang awak inginkan. Awak siapa? Kami dah berusaha untuk lakukan sehabis baik yang kami mampu. Salah siapa kalau kesilapan tu tetap terjadi? Mungkin ke sebab kami semua ni terlalu bodoh? Kalau mungkin semuanya tadi boleh diulang? Awak ada dengar kami bercakap dengan nada yang kurang ajar ke? Setiap seorang daripada kami cuba sedaya upaya untuk menjaga hati semua pihak. Awak sepatutnya bersyukur kami masih bercakap dengan baik walaupun otak kami juga dah hampir sama nak meletup. Berpura-pura menerima keadaan dan kemudiannya mencemuh di belakang tu adalah cara yang terbaik bagi seorang yang pengecut seperti awak ke? Saya minta maaf kalau saya terlalu kurang ajar menaip. Tapi saya manusia. Awak kecewakan saya. Awak mungkin juga kecewakan adik-adik dan kakak-kakak saya. Menjadi sebahagian daripada hidup kawan baik saya tak menjadikan awak kebal dari rasa sakit hati yang saya tanggung. Dan ya, terima kasih atas pahala percuma yang awak dermakan tu. 


'Onew healed me'
P/s: Jangan tanya saya kenapa entri ini ditaip dengan penuh formal sebab rasa sakit hati saya sudah sampai ke tahap merah.


PASTFUTURE
Guten Tag;


Hazell | Nov 97 | Muslim | Shawol | SM Stan

Footprints;