ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Bonjour Exo ;
Saturday 7 September 2013 • 04:16 • 0 comments

Assalamualaikum Earthling


Disebabkan saya sangat lama tak update blog, So saya pun macam dah ter-kering idea untuk bagi alasan, err~. Well, hello people? Finally i've done with my 3rd killing exam session untuk 2013. Jangan tanya saya macam mana keadaan saya time tu, sebab dah cukup baik saya masih bernafas sampai sekarang, ya itu sangat la hiperbola. 

Actually, a friend of mine get to see Exo tomorrow at the Sunway and i was like 'what?' . Seriously jealous gila! eventhough i'm not a hardcore fan of Exo - still, I'm a SM Stan darlings. Tapi nak buat macam mana? Ada program lain yang menyibuk mencelah di hujung-hujung hari. By the way, K-on memang happy sampai cecah tahap infiniti la hari khamis tu, senyum lebar gila macam orang A+ addmath tau dak? So dengan muka teruja-untuk-member, saya pun "tolong lambaikan untuk aku je la wei ". See, nampak tak betapa sedihnya dialog itu? Anyway, selamat bergembira dan ber-fangirling la ye cik K-on, jangan sampai tak jumpa jalan balik dah la. kita sekolah wei! dah la burn sehari. 

But still, have a nice one-day-with-Exo, Khairunnisa.

P/s : Jangan tanya saya kenapa entri ni macam kucar-kacir, sebab saya sejujurnya sedang menaip dengan separuh hati ~ letih. Jap, kenapa Amber makin handsome pulak ni? err~ Ppyeong~


PASTFUTURE
Guten Tag;


Hazell | Nov 97 | Muslim | Shawol | SM Stan

Footprints;