ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Oldself ;
Thursday 4 July 2013 • 01:19 • 0 comments

Assalamualaikum Earthling

Haish~ This pretty boy


Setiap kali saya baca entry lama, macam tak percaya saya yang tulis semua tu. Rasa nak padam je kesemuanya. Tapi, bila difikirkan balik, setiap benda yang dah lepas tu pun memang sebahagian daripada hidup saya juga. Betul la, people change. walaupun sikit, saya sendiri pun dah berubah. Saya tak tau la sama ada ke arah yang lebih baik atau buruk? tapi saya harap semuanya akan jadi lebih baik dari yang sebelumnya. Bila saya ingat balik, hidup saya sebelum ni agak kucar-kacir mungkin sebab saya terlalu sensitif, tapi bila saya dah makin besar, saya belajar untuk kawal perasaan sendiri and saya happy, sebab saya boleh buat semua tu walaupun susah. Saya pun manusia, saya banyak buat salah.Walaupun berubah tu bunyi macam susah betul nak buat, tapi kalau kita usaha, it'll really worth it. Jadi untuk awak sweetheart ; fighting! Mungkin betul, saya tak lalui perkara yang sama macam awak, but everybody have to live their life happily kan? jadi awak kena la percayakan diri sendiri yang awak memang mampu berubah. Kalau awak ceria selalu, awak nampak lagi cantik tau 'senyum'



Note:
Saya pun tak tau kenapa ayat saya macam pelik sikit, mungkin sebab saya dah lama tak buat karangan, err~ Anyhow, annyeong sweetheart! pleasant dreams ok?  Mata saya sendiri pun dah macam susah nak celik, tapi otak ni sibuk suruh buat re-watch untuk Running Man. haih, ppyeong~


PASTFUTURE
Guten Tag;


Hazell | Nov 97 | Muslim | Shawol | SM Stan

Footprints;