ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Mr. Ramadhan ;
Friday 12 July 2013 • 00:56 • 0 comments

Assalamualaikum Earthling

Cook cook~

Alhamdulillah, saya masih hidup untuk Ramadhan tahun ni. Dah masuk hari yang ke-3 pun. Macam mana semua, ok? Hmm, tarawih pertama? masa saya sampai tu ramai betul orang kat masjid, meriah~ seronok dapat tengok orang ramai macam tu. And, sebelum saya terlupa, saya doakan awak semua dapat menjalani ibadah puasa dengan baik, semoga Ramadhan kali ini jadi lebih bermakna untuk awak dan saya juga. Ok sweetheart? 

Lastly, walaupun agak lewat saya tetap nak ucapkan Selamat Berpuasa untuk semua orang yang pernah kenal siapa Ain Najwa, yang pernah terselisih bahu dengan saya ke, yang pernah jumpa saya kat tepi jalan mana-mana tu ; Awak? selamat berpuasa 'senyum' 


P/s: Disebabkan internet connection selalu buat hal, saya jadi terlambat untuk buat entry ni, haish~ Tak apa la, better late than never kan? have a nice day people, Ppyeong~


PASTFUTURE
Guten Tag;


Hazell | Nov 97 | Muslim | Shawol | SM Stan

Footprints;