ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Tagged ;
Wednesday 29 May 2013 • 03:42 • 0 comments
Assalamualaikum Earthlings

These two. Shining Shinee!

How's everybody life? razzle-dazzle? good. Now, I've been tagged by this Hottest yang comel. Gomawo~ Jadi saya decide untuk jawab segala soalan yang ditanya for the 1st time, which mean I've never done this before. kepada yang pernah tag saya tu, mian mian mian~ Makhluk bernyawa ni memang sangat sibuk. Saya terpaksa ber'cinta' dengan buku awak tau? ok let me start this.

Rules
1. Post this rules.
2. Write 11 thing about yourself
3. Answer the question the tagger set to you
4. Create new question for those you want to tag
5. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
6. You are not allowed to tag back.


11 things about Hazell
1. A sister to two younger siblings
2. A forever Shawol
3. Books are my world
4. Love tomatoes
5. why Hazell? my eyes
6. Didn't talk much
7. Collecting cute stuff
8. Didn't do makeup
9. Cyan is my favourite colour
10. Pastels pleased me
11. Quotes lover


Now, answering time


Lagu korea pertama yang korang pernah dengar?
Love Ya by SS501

Dalam Running Man korang suka sape. Why?
 Jaesuk. He's cute, fun and warm-hearted.

Apa cita-cita korang bila besar nanti?
I'm a Doctor-to-be. doakan saya ya?

Artis paling korang suka sape. Why? 
Shinee - Everything about them is just amazing.
Local? Eidil Putra - he's cool, gila-gila, Indipendent.

Kalau korang dapat tiket free pergi korea. Tempat mana yang korang nak sangat pergi?
I really love to travel. mana saja kaki boleh jejak? saya ok ja. But if I really have to choose?

1. Namsan Tower - Night view is awesome.
2. Myeong Dong - I enjoyed street shopping.

Korang pernah pergi konsert artis korea? bila dan dimana?
Haven't. Walaupun saya sangat minat, I'm not really comfortable in crowd.
Fansign event should do 'senyum'.

3 perkara yang orang tak tau pasal korang?
1. A conan and detective novel maniac.
2. Romantic guys are not my type.
3. Saya tak makan daging.

Post satu gambar artis yang paling korang sayang
Shinee's picture. there's a lot of them. around 3000. Let me just randomly pick boleh?

Why - He's a leader with a maknae look. comel

Kenangan pahit korang sepanjang tahun 2012?
One of my close friend transfered to a new school. sedihnya~

Azam korang yang dah tercapai pada tahun 2012?
Passed my PMR exam with flying colors result. Alhamdulillah.

Perkara yang paling korang tak suka. kenapa?
 1. Saya tak suka bila orang kacau saya waktu saya buat kerja.
2. Attention seeker - Annoying la awak.
3. Sweet talker - yang manis tu cuma sekejap je kan.


Done. saya ialah orang yang paling tak pandai menjawab kepada soalan 'kenapa'. Jadi maaflah kalau agak skematik. Because of I'm in rush, saya tak dapat fikir soalan yang dapat saya bagi untuk orang yang bakal saya tag. I'll do it next time. Insyaallah. Wawa? gomawo~ did I answer you best?


PASTFUTURE
Guten Tag;


Hazell | Nov 97 | Muslim | Shawol | SM Stan

Footprints;